איסוף המידע על הלקוח בכל הערוצים: נתוני מיקום בזמן אמת (GPS), מובייל, מענה טלפוני, פורטלים, רשתות חברתיות וכו'.
איחוד המידע וטיובו תוך התאמת הפעילות ברמה של לקוח בהתבסס על מנגנוני ML.
הפצת המידע הרלוונטי למקבלי ההחלטות בארגון על מנת לפלח ולאתר את המוצר הנכון ללקוח הנכון ובזמן שהוא צריך אותו.
Talend מביאה ומטפלת בכל הנתונים הרלוונטיים, מכל הערוצים השונים, כדי לתת לך תצוגה של לקוחות ב-360° ומאפשרת קשר טוב יותר עם הלקוחות ומעורבות גבוהה יותר.
על מנת להתמודד עם ריבוי הערוצים הישירים הפועלים עם מערכות הארגון ומאידך, לקוחות הדורשים שירות מידי ואישי, הסנכרון בין מערכות הארגון הופך להיות קריטי, ללא קשר למקום בו נמצאים הנתונים, אם הם באותו מתקן, בענן וכו'.
לדוגמה: לקוח שנתקל בבעיה דרך המובייל, מצפה לדבר טלפונית עם המוקד ולהמשיך בדיוק מאותה נקודה בה הוא נתקע, נרצה שהזרמת הנתונים תקרה בזמן אמת ולמקום הדרוש, במקרה זה למוקד שירות הלקוחות.
הפתרון יאפשר הורדת עומסים מבסיסי הנתונים התפעוליים תוך כדי זה שהוא מגביר את ההסתכלות האחודה על פעילות הלקוח בזמן אמת.
HVR מספקת פתרון שכפול נתונים (CDC) בזמן אמת על בסיס לוגים. הפתרון מעדכן את כלל המערכות הרלוונטיות מבלי להעמיס על מערכות המקור. הפתרון שעובד עם כל בסיסי המידע הרלציונים, מתאים במיוחד למערכות מידע של בנקים, מערכות שירות לקוחות בארגונים ומחלקות שיווקיות המתעדכנות חדשות לבקרים במבצעי שיווק המיועדים לקהלי יעד שונים.
הסקטור הפיננסי מקבל עדכוני רגולציה באופן תדיר. האנליסטים לעיתים ידרשו להוסיף מקורות מידע נוספים על מנת לבצע את ההתאמה לרגולציה ואת הניתוח. הדרך המסורתית לביצוע המטלה, מחייבת איסוף הנתונים למאגר מרכזי על מנת לבצע זאת.
בהתבסס על טכנולוגיית Data Mesh וData Virtualization, האנליסט יכול לגשת למקורות המידע ללא צורך בשכפולם וכך לקצר את זמן ביצוע ההתאמה בכ90% מהזמן.
סטרברסט מאפשרת גישה לנתונים, בכל מקום בו הם נמצאים מבלי לשנע או להעתיק אותם. בנוסף, הכלי מאפשר ביצוע אמיתי של שירות עצמי (Self-Service) לאנליסטים. הטכנולוגיה משתלבת גם במגמה של המעבר לענן כך שגם אם חלק מהנתונים כבר עברו לענן וחלקם נמצאים עדיין במתקן הלקוח הדבר שקוף לאנליסטים ואינו מעכב את עבודתם.