מטרת השירותים המקצועיים היא לסייע ללקוחות במתן פתרונות לפיתוח בסביבת Talend:
עם קבלת הרישיון ישלח מייל מהיצרן הכולל הנחיות כיצד להירשם למערכת התחזוקה של היצרן בחו"ל.
מערכת זו תאפשר לפתוח תקלות מול היצרן בהתאם למסמך השירות של היצרן.
התמיכה של היצרן תתבצע בימים ב'-ו' מהשעה 9:00 – 18:00 לפי מערב אירופה
כך שאנחנו מכסים 6 ימים בשבוע וכ12 שעות ביום במשולב.
סוגי תקלות:
חומרת התקלה תוגדר במשותף עם הלקוח. אקיורייט תתעדף את התמיכה בהתאם לטבלה שלהלן:
זמני תגובה:
אקיורייט תפעיל מאמצים סבירים מבחינה מסחרית לעמוד בזמני התגובה הבאים:
משאבי תמיכה נוספים: